Skorzęcin again

Hej!Na początku chciałam Was przeprosić że tak długo nie pisałam ale niespodziewanie w niedziele znalazłam się  w Skorzęcinie.Mieliśmy jechać tylko odwieść znajomych jednak zostaliście do poniedziałku..tak było wstępnie mówione.Jednak w poniedziałek stwierdziliśmy ze zostajemy do wtorku.Jestem ze mną A. Porobiłyśmy dużo fajnychhh fot ;D Niestety Tata nadpenął mnie adidasem na gołą stopę i mam strasznie spuchniętego palca i strasznie mnie boli;(:(:(
Ale zdarzyła się też smieszna sytuacja . 
A. idąc do mnie przodem( i ja również szłam przodem,więc Ada w rzeczywstości szła na ''wstecznym'' ) ,tańcząc i śpiewając ''bo mi się tańczyć chce'' wylądowała w wielkiej doniczce z kwiatami
Tak to jest jak się zapomina o wielkiej doniczce i idzie się tyłem do niej
Mało tego że sobie obiła plecy i mało nie rozwaliła głowy(na szczęście nie poleciała do tyłu i nie przeleciała jeszcze przez tą doniczke) to jeszcze biedne kwiatki zgniotła
 Jeżeli chodzi o zakupy to kupiłam sobie 2 pary butów ,przedstawie je w następnej notce
Postanowiłam że co notke będe dodawała Wam zdjęcie mojego outfit-u  z Skorzęcina;)
Mam bardzo dużo fot więc przez kilka najbliższych notek będe je dodawać.A oto pierwsza cześć:










Tu mam kkilka kamerkowych zdjęć ponieważ miałam laptopa ze sobą...zdjęcie były robione prosto po przyjściu z plaży




A tu outfit :


Kombinezon -H&M
Japonki-no name

Dobranoc;*


Categories: ,

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)