Brenna

Czeeeeść!;) Ja już jestem w Brennej od soboty siedze sobie na ogrodzie a przedemną piękne widoki.W sobote byłam na zakupach..kupiłam sobie pare rzeczy i jestem megaa zadowolona bo już w głowie mam stylizacje z nimi.Pokaże Wam zakupy jak już bd w domu bo teraz nie chce mi się robić zdjęć.W pierwszy dzień nie miałam sił już się nigdzie ruszyć wiec na spacerze byłąm dopiero wczoraj.Mam dla Was duuużo zdjęć.Również wczoraj byłam na doożynkach i pokaze Wam z nich stylizacje ale to kiedy indziej poniewaz zdjęcia mam na moim laptopie a teraz pisze z innego komputera.Ogólnie to jest tu ślicznieee..poże Wam zdjęcia jak bd w domu bo nie mam ich na tym kompie.Miałam dzisiaj wracać do domu ale zostaje jedank do jutra.Tu macie zdjęcie które już wrzuciłam na rózne moje poratale,są to zdjęcia z wczorajszego spaceru po górach:




Tu już nie miałam siły iść dalej pod góre- ha ha ha



Do napisania!Bye;d;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)