Sesssja

Czeeeeeść!Jest 3:22 a my z A. siedzimy,gadamy i jemyyy...tak przytyjemy ale to nic jutro spalimy to wszystko na trampolinieee.Przed chwią też byłyśmy na trampie poskakać żeby się rozbudzić.Niestety jutro o 8 musimy wstac bo moja kuzynka będzie ścinać A.włosyyy.Zastanawiam się nad opcją żeby wogóle nie iśc spać h a ha ha.Wczoraj pisałam że wyciągne A. na sesje w plenerze i tak powstało kilka fajnych zdjęć.Mam też filmik ale nie wiem czy go zamieszcze ponieważ dałam za duże przybliżenie i jest trochę do kitu ale jeszcze się nad tym zastanowię. Następnym razem nagram kilka filmików i wrzuce na 100%.
A tu zdjęcia :


A tu jedno zdjęcie A. bo więcej mi nie pozwoliła dodać






I na koniec jedno zdjęcie koni którym dzisiaj zrobiłysmy fotki:


Dobranoc!;*

Categories:

One Response so far.

  1. Świetn ajest ta koralowa sukienka :D.
    Ale słodkie konie <3.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)