Zwierzaki

Hej,hej;) Nienawdzie wtorkówwwwwww!Dzisiaj 8 lekcji a potem jeszcze angielski-masakra.W dodatku na jutro mialam do zrobienia chybaz  30 zadań z mamtmy.Ale jutro mam tylko 4 lekcje i jedziemy do burmistrzaaa a potem z mamą do niej do pracy ;DDD U nich jest teraz telewizija bo kręcą reportaż więc się moze gdzies wkrece.hahah.zartuje.Ogólnie to padam ze zmęcznia dzisiaj chce iśc spać,ale jeszcze nie moge bo nałożylam maseczke mi i musze poczekac az mi wlosy wyschną.Jeszcze musze sie pouczyc na jutrzejszą kartkówke z niemca,spakowac sie do szkoly i poczytac ksiazke.Mam dla Was zdjęcia moich zwierzakóww-wszystkie robione Iphonem i przerabiane na nim ;D











Dobranoc;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)