Filmy/Skoj

Heeej;) Ja sie wkońcu dzisiaj wyspałam<3 I mam zamiar do wieczora przeleżeć w łózku ,własnie sciągam dwa filmy ,zaraz idę sobie zrobić popcorn i nie ruszam się z łóżka,no chyba że wieczorem na jakiś spacerr albo coś ;P PRzed chwilą oglądam zdjęcia ze Skorzęcina i znalazłam trzy które mi się spodobały .A teraz spadam oglądać filmy ;)

Ha ha ha ha!A. i jej mina<3



W przyszłe wakacje tam na 100 % wracamy bo było super!;D

Bye;*

Categories:

2 Responses so far.

  1. Faktycznie, masz kilka takich zdjęć :).
    Są jednodniowe, dwutygodniowe i miesięczne. Ja mam dwutygodniowe do korekcji astygmatyzmu. :)
    Kiedyś miałam inne, droższe, ale zrezygnowałam i kupiłam te. :)
    Ja mam je grubsze niestety i większe, bo do normalnej korekcji wzroku też nosiłam zaraz na początku. :)
    Ogólnie jak dla mnie jest to świetna rzecz, bo na prawdę kiepsko widzę bez okularów. Ale każdy ma inne oko. A co do soczewek, to zapytaj okulistę on/ona na pewno Ci doradzi. Ja dostałam jakieś poradniki i ogólnie to właśnie okulistka pokazywała mi jak wkładać/ściągać/czyścić :).

  2. Dusia says:

    Ładnie wyglądasz ; )

    carmelciacho.blogspot.com

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)