Święta ;DDD

Heeeeej;) Wiem że miałam pisać wczoraj,ale tak jakoś wypadło że nie miałam czasu,najpierw zakupy w Miliczu,potem jeszcze sprząanie i zleciał cały dzieńń,no w końcu Święta ;D. Z  tej okazji chciałabym Wam życzyć wesołych,spokojnych  Świąt,dużo zdrowia,szczęścia i szczęśliwego nowego roku!;*
Nie mam czasu żeby pisać coś więcej bo musze uszykować strój na Wigilię a nie mam zielonego pojęcia ,więc zostawiam Was z zdjęciami z Wiglii klasowej:



hahahah tu musiałam się schylić bo troche za wysoka byłam<lol2>








Może jak się wyrobie wrzuce zdjęcia outfitu z Wigilii ale nie obiecuję!Pa;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)