Basen

Heeej;) Od soboty jest u mnie kuzynostwo i nie mam czasu pisać,wczoraj i tak pojechaliśmy do Milicza,a jak wróciliśmy to ja poszłam na spacer .Musiałam się pożegnać z Agatą bo już jechała;( do domu. I w dodatku w ostatni dzień chyba skręciła kostke jak się wydurnialiśmy ;/Masakra.Wołek odrazu też że jedzie do Dunkowa na pare dni i że musimy się pożegnać hahhahahhahahah to było pozegnanieee;DDD Okropnie przez te dni się za sobą stęsknimy ,już widze nasze powitanie ^^ hahahahhaha...chyba przez pół godziny sie z uścisków nie wypuścimy,zresztą jak się żegnałyśmy to było podobnie ;D Hahhahaha!;) Już niedługo się ferie kończą to bd siedziała w domu i nie bd musialy sie żeganać;DDDD Dobra kończę bo pisze takie już rzeczy że szok-hahahhaha.W sumie to tak o niczym,ale dobra ;DD Aaaa!No własnie ,bym zapomniała.Dzisiaj jadę na  basen do Trzebnicy,otwarli nowy niedawo ,więc jak bd fajnie to wszystkim z okolic polece wybrania się na niego ,zwłaszcza że są ferie ;P Dzisiaj pozbierałam rózne zdjęcia kamerkowe z różnych dni i Wam je pokażę;)






Bye;**

Categories:

3 Responses so far.

  1. Cuuudne włosy ! Oddaj mi je ! :)

    Zapraszam do mnie

  2. Z oriflame ? Nigdy nic nie uzywałam z oriflame. Jakie sa tam kosmetyki ? co bys mi polecila ?

  3. O fajnie fajnie. Ja mam troche kosmetyków z avonu. Często tam zamawiam ponieważ mam sąsiadkę która też tam zamawia. Fajne są tam kosmetyki choć nie zawsze. Szkoda że nie mogę zamawiać z oriflame na pewno coś bym sobie poszukała.:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)