Chora/dalsza część zdjęć z Muzeum Powstania Warszawskiego

Czeeeść;) Ja dzisiaj tak wcześnie piszę ponieważ na drugiej lekcji mama już po mnie przyjechała bo sie słabo czułam.Mam stan podgorączkowy i ogólnie sie słabo czuję ;/ Mam nadzieję że jak najszybciej mi to przejdzieeee,bo nie uśmiecha mi się siedzieć w domu i się nudzić przez pare dni.Dobrze, że już teraz nie ma żadnych sprawdzianów ani nic to  bo przynajmniej nie  bd miała dużo do nadrobienia ;) Tylko lekcje przepisać z dzisiaj ,bo może jutro pójdę do szkoły ale wątpię.Dzisiaj pokażę Wam zdjęcia z września chyba z Wawy jak byliśmy odebrać nagrode ;) Pierwszą część zdjęc już dawno dodałam a o tej zapomniałam i dopiero dzisiaj sobie przypomniałam;)





Z tym oto ktosiem mieliśmy dzisiaj iśc na spacer ale ze względu na moją chorobe,nie pójdziemy,ale to nic bo Wołek może wpadnie do mnie i posiedzimy u mnie w domu ;DDD;> He he he!;)


Dobra kończę,może coś potem napiszę ;) Paaaaa<3;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)