Nowe kosmetyki/outfit

Heeeej;) Ja dopiero praktycznie weszłam do domu.Po szkole szybko zjeśc tylko obiad przyszlam i na matme a po matmie rozwieść zamówienia z Oriflame bo dzisiaj przyszły;)Wczoraj nie pisałam bo mialam 8 lekcji czyli w domu o 16 ,potem angieslki a potem nauka na sprawdzian z chemi który i tak nie poszedł mi dzisiaj za dobrze i byłam tak zmęczona że poszłam spać.Pomimo sprawdzianu dzień był bardzooo udany ponieważ (pochwale się Wam -hahaha) dowiedziałam się dzisiaj że jade na konkurs powiatowy z chemii i wygrałam Lige Naukową z polskiego i dzięki temu moja ocena z polskiego podskoczyła do góry czyli mam 5 i moja średnia teraz wychodzi 5.0 a tak sie bałam że będzie niżej(haha) no i poza oceną to cieszy mnie to że przeszłam do drugiego etapu.Zadowolona jestem również bo z angielskiego na półroczze mam 5 + co mnie baaardzo cieszy ;DDDD Mam tylko trzy zdjęcia outfitu ,robionego na szybko w szkole ,ale za to dodaję zdjęcia kosmetyków które sobie zamówiłam z Oriflame i tak jak pisałam wyżej dzisiaj przyszły;)



spodnie-Zara
bluuzka-New Yorker
bokserka-Atmosphere


lakier (w rzeczywistości ma inny kolor) i do robienia wzorków na paznokciach(nie wiem jak to się nazywa)  ha ha ha ha!Jutro sobie zrobie paznokcie to Wam pokaże,nie mogę dzisiaj bo u Nas w szkole nie wolno Nam mieć pomalowanych paznokci ;/

balsam do ust

pędzelek do rozprowadzania podkładu-jestttt świetny!już go wypróbowałam i już go uwielbiam <3


do góry zdjęcie ile mam do nauki na jutrzejszy konkurs o Kresach ;<<< Troche tegooo duuuuużoooo!za dużo,ale musze się brać do nauki a nie narzekać że dużo więc spadam się uczyć! Bye;*


Categories: , ,

One Response so far.

  1. Gratulacje z sukcesów w szkole.
    Średnia 5.0, oj też taką bym chciała :D.
    Kosmetyki fajne. U nas w szkole niby wolno mieć, ale jakieś czarne, czerwone to niezbyt, bo wychowawczyni zwraca uwagę. :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)