Outfit ;D

Hejj;) Wkońcu piszę do Was z jakimś outfitem.Co prawda został on zrobiony jeszcze w starym roku,ale dopiero dzisiaj sobie o nim przypomniałam ;) Niestety ferie się już kończą jeszcze tylko 3 dni ;( ,ale są pozytywy takie że będę chodzić do szkoły więc postaram się robić często zdjęcia outfitów(te zdjęcia również były robione w szkole)Pociesza mnie fakt że może ja będe miała jeszcze ferie,ponieważ pojade na weekend w góry,no może nie na weekend bo dopiero w poniedziałek/wtorek bym wróciła.To jeszcze nie jest pewne ,ale za tydzien albo dwa moze się wybierzemy z rodzicami ;D W kazdym razie jak pojadęę(oby tak) to obiecuję że porobie duuużooo zdjęć,tym bardziej że teraz tam jest multum śnieeeeegu<3 Ojejuś ,jak ja chce jechać!To się okaże dopiero pewnie na ostanią chwile czy jedziemy jak to u nas zawsze jest ;D Dobra zostawiam Was z outfitem ;))





kamizelka-H&M
sweterek-Atmosphere
spodnie-Terranova
buty-www.deezee.pl

Mam nadzieję że się Wam podoba ;* Paaaaa<3

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)