Outfit ;P/Ferie

Hejj;) Ja już mam ferieee!;DDD Dzisiaj cały dzień leniuchowałam,dopiero pod koniec dnia wyszłam na spacer.Jutro na cały dzień jadę do Milicza..naczy po 12 wyjeżdzam a wracam pod wieczór,bo jadę do chirurga,może na jakieś zakupy no i się umówiłam ze znajomymi ;) Dzisiaj mam do pokazania Wam outfit z wczoraj.Musiałam być ubrana elegancko bo pomagałam prowadzącym caly ten festiwal ;)




Do jutra;*

Categories:

2 Responses so far.

  1. Dulcis says:

    Ładny outfit! :)

    dulcisowy-zakatek.blogspot.com

  2. Ślicznie wyglądasz! :)
    Ja niestety ferie mam dopiero w połowie lutego :(.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)