Outfit ;)

Dobry wieczór;) Tak jak obiecałam dodaje wkońcu jakiś outfit.To był typowo wygodny strój ponieważ tego dnia pomagałam robić wszystko w szkole ,to było dokładnie w Sylwestra i ja musiałam siedziec caly dzień w szkole i pomagać.Nawet jak przyszedł już jeden z nauczycieli który mnie uczy na zabawe to tak sie na mnie popatrzył '';>'' i do mnie '' A co ty w takim stroju nie sylwestrowym?'' Ha ha ha!Musiałam tłumaczyć że się ubrałam wygodnie żeby móc wszystko robić ;) Do tego outfitu użyłam super bluuzkiii oversize ,którą uwielbiam bo jest praktyczna( mogłam do niej założyć emu ,ale też przy doborrze innych dodatków i koturnów sworzyłam z nią outfit elegancki ,który pokazywałam pare notek temu;) Bluzka jest z Romwe ;)
Piszę dopiero teraz ponieważ jakoś po 17 wyszłam na spacer z  Edkiemmmm i Aduśką ;D Zrobiłam sobiee nawet zdjęcia z Rastim(pies Wołkka) które pokaże na końcu notki ;) HAh aha ha ha ha!Ada to dekiellllll,leżała na ziemi i bała się wstać bo myślała że jjej coś zrobimy.Ogólnie strasznie zmarzłam ale tylko jak wracałam do domu bo w trakcie to się ganialiśmy,biłyśmy  itp. i nie było zimnooo.Zresztą z nią zawsze jest śmiesznie.Dobra kończe bo się rozpisałam,a Was zostawiaam z outfitem z zdjęciami z Rastim ;)

 Wszystkie te zdjęcia były robione w szkole na szybko;)


A tu dzisiejsze z Rastim,jedno zdjęcie jest nie wyraźne ale chce je pokazać bo jego oczy na tym zdjęciu wyszły mega<3 RAstii bazyliszek! Ha ha ha!;)


Dobranoc;*








Categories:

3 Responses so far.

  1. Fajny outfit. :)
    Oj, to musiałaś mieć sporo pracy w Sylwestra.

  2. ankyl says:

    mam nadzieje;)

  3. Blondie. says:

    ale cudny sweterek ;)
    +dodaję ;))

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)