Outfit ;)

Heeeej;) No i niestety już niedziela.Wczoraj nawet nie miałam czasu do Was napisać bo cały dzień coś  robiłam ;P Nauke sobie na dzisiaj zostawiłam i troche tego jest ,na szczęscie angielski i matme mam już za sobą,zostało jeszcze tylko nauczyć się na kartkówkę z biologii i zrobić zadania na konkurs z chemiii ;) Postanowiłam że zrobię sobie chwilę przerwy i do Was napiszę.Dzisiaj przedstawiam Wam ouftit z bluzką którą ostanio kupiłam wi pare zdjęć ze szkoły Zdjęcia były robione na szybko,na przerwie-ha ha ha  ha ha ha! No ale to dlatego że ja w domu jedynie moge zrobić zdjęcia w lustrze więc lepsze takie ze szkoły niż w lustrze.W najbliższym czasie mam zamiar wybrać się na jakąś sesję,niestety pogoda psuje mi te plany już od czwartku ;< ,ponieważ od czwartku miałyśy isc na sesje ale cały czas padał deszcz i nici ,a w domu zdjęcia to nie to samo,nie to światło i wogóle nie wychodzą ładne zdjęcia.No ale jak bd trzeba zrobic zdjęcia w domu bo pogada się nie poprawi to trudno-mus to mus.Ja i Wołek mamy taką tradycje że zawsze jak się zaczyna robić ciepło czyli wiosna to idziemy na sesję. W tym roku tteż oczywiście idziemy ;DDD Już się nie moge doczekać żeby zaczeło się robić ciepłooooooo!;D Chcę już wiosnę!Już się nnie moge doczekać tej sesji bo zawsze jest więcej zdjęć na któych sie wydurniamy niż pozujemy i ogólnie jest dużo śmiechu i powstają fajne zdjęcia.Dobra kończe ,bo sie rozpisałam a do wiosny jeszcze daleko;<

moje i Adika nogi ;d


bluzka-New Yorker
spodnie-Zara
buty-Forever 18






Paaaaaaaaaaaaa;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)