Pracowita niedziela

Hejjj;) Ja niedawno wróciłam z kościoła bo była msza za moją kuzynkę która wczoraj skończyła 18 lat. Zaraaz jadę do niej na urodziny,ale tylko na chwilkę bo na 13:00 muszę być w szkole bo jest organizowany Festiwal Kolęd i Pastorałek a ja musze być od początku do końca bo będę po kazdym występie rozdawała nagrody,więc do domu wróce wieczorem ok.19,20 dopiero ;/ Jutro pokażę WAm mój outfit  z dzisiaj(musialam byc ubrana elegancko ) a teraz mam dla Was zzdjęcia z kamerki z przed chwili:)






Paaaaaaaaaa;*

Categories:

2 Responses so far.

  1. Paulina says:

    powodzenia ;)

    Poświęcisz mi chwilę? ;)

    W tym roku biorę udział w konkursie Blog Roku 2011 [http://complicated-souls.blogspot.com/] i chciałabym Cię serdecznie prosić o jednego małego smsa ;) Kategoria to ja i moje życie, więc całkiem odmienna od Twojej

    A00164 na numer 7122

    Będę bardzo, bardzo wdzięczna. Jeśli chcesz to mogę się również odwdzięczyć smsem :) Gorąco pozdrawiam...
    Paulina ;*

  2. Oj, to widzę, że dziś masz pracowity dzień :).
    Powodzenia i miłej zabawy :*!

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)