Sesja part.2

Czeeść;) Wiem że miałam napisać w sobotę ale pojechałam z mamą na zakupy ,a potem poszłam na spacer i już nie miałam siły.A wczoraj musiałam dookończyć zadanie domowe i poszłam do chłopaka i też już nie miałam siły.No a propo dzisiaj to już niestety zaczeła się szkoła ;/ Koniec ferii ;<<;( Pierwszy dzień nawet udany pomijając niezapowiedzianą kartkówke z chemii na której nic prawie nie napisałam bo mnie nie było na poprzednich lekcjach,a koleżanka od której miałam notatki nie miała tego tematu ,wiięc nawet nie wiedziałam że zaczeli nowy dział i mam się z tego uczyc;< No ale nic- poprawie!;D Pozatym lekcje jakoś mineły.Niestety ten tydzień jest totalnie zawalony.Codziennie jakaś kartkówka albo sprawdzian + multum zadań z chemii i matmy+codziennie jakieś zajęcia dodatkowe .Masakraaaaaaaaaaaaaaaaaaa;/ Jakos dam radę.Zaraz biorę się za przepisywanie zeszytu z fizyki,ponieważ nie mam duuuuużooo tematów ;< Nowy plan jest pocieszający,dwa razy w tygodniu 6 lekcji i ani jednego dnia po 8 lekcji<hura> Jutro akurat 6 lekcjii,ale jak wroce ze szkoły to nauka na sprawdzian z angieslkiego a potem korki z matmy i angielskiego. Dobra koniec bo się rozpisałam.Dzisiaj pokaze Wam druga cześc zdjęc z sesji a jutro zdjęcia moich mini zakupów z soboty ;D Jeszcze mam do pokazania Wam sukienke jaką dorwałam na wyprzedażach w H&M,jak byłam we ferie we Wro .





Przedemną jeszcze powtórzenie słowek na jutrzejszą kartkówe z niemieckiego no iprzepisanie tego zeszytu ;<
Dobranoc ;*

Categories:

One Response so far.

  1. ankyl says:

    etam, normalne;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)