Babeczki ;D/Chora

Czeeść;) Ja niestety nie poszłam do Oli na urodziny,bo rozłożyła mnie choroba ;< Juz rano jak wstałam czułam się źle,a potem to już mnie totalnie rozłożyło i od godziny 14 leże w łożku i się nawet nie ruszam bo nie mam siły.Oglądam dzisiaj cały dzień fimy,już chyba z 3 oglądnełam ,a teraz oglądam 4 ''Szefowie wrogowie '' zapowiada się fajnie ;D;)

W środę upiekłam babeczki,ale dopiero teraz Wam je wkońcu pokażę!Ha ha ha!To była pierwsza rzecz jaką samodzielnie upiekłam i nawet dobre wyszły ;DD Ha ha ha! Ahaa i wkoncu dzisiaj mój zasilacz został naprawiony i działa bez zarzutu na razie (nie zapeszając) ;) A teraz zostawiam Was z zdjęciami babeczek i jakimiś różnymi z tego tygodnia które zrobiłam ;)







Lecę dalej ogladać.Pa pa ;*

Categories:

2 Responses so far.

  1. Babeczki wyglądają bosko :)
    Brzmi to fajnie. Tylko ile takie coś kosztuje? Bo zwykłe soczewki już nie są tanie. :(

  2. W sumie moje też nie kosztują mało, a jakby tak zliczyć, to wyszło by za pewne tyle samo. Właśnie o tym czytałam, ale nie wiem, czy zapłaciłabym tyle. A co jeśli się okaże, że nie mogę ich używać.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)