Cheemia ;D

Czeeść ;D Dzisiaj dzień nawet spoko,chociaż znowu robiłyśmy chyba z 5 godzin zadania z chemii.Jutro powiatówka,coś czuję że bd  trudny no ale spróbować można ;) Jak na dzień dzisiejszy mam dość chemii,jeszcze po szkole musiałam powtórzyć na jutro wszystkie wiadomości od początkuuuu.Ehhh! Po szkole jest dyskoteka ,ale jeszcze nie wiem czy idę.Zobaczymy czy bd mi sie chciało.Jak nie pójde na dyskę to może wpadne odwiedzić Adę bo już dzisiaj wróciła do domu ;D A jutro wogóle na lekcje nie idęęęęę ;DDD Pokażę Wam zdjecia właśnie z dzisiaj jak robiłyśmy zadaniaaaa i zrobiłyśmy sobie przerwe:


A te zdjecia takie po małej przeróbce-hahah :





A tak u nas dzisiaj śniegu napadało ;<



Życzcie mi jutro powodzenia<3 Dobranoc;*

Categories:

One Response so far.

  1. PinkAlice says:

    U mnie też bialutko !

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)