Cześć;) Dzisiaj już lepiej,koleżanka po zabiegu,lekarze mówią że przeszedł zabieg dobrze,ale wszysstko okaze sie za pare dni,a ja wiecej bd wiedziała jutro bo dzisiaj koleżanka pojechała do niej,zreszztą Ada obiecała że jak pojadą od niej to mi wszystko napisze.Więc jest lepiej i już humor mam lepszy,bd dobrze! Dzisiaj w szkole był kiermasz kanapek i tostów i w sumie byłam tylko na 2 lekcjach ;DD Ogólnie dzisiaj wszysycy w szkole byli przymuleni ;< Ogólnie dużoo się działo. Jutro aż 7 lekcji ;(  Dobra kończe bo moje myśli tylko wokół jednej sprawy krążą i mogłabym cały czas o tym pisać i pisać   i pisać ...DZisiaj mam dla Was jakieś zdjęcia z drogi do Wro jak jechaliśmy do Pasażu a mi się nudziło;P



W tenn weekend miałam jechać w góry,ale niestety nie wypali bo w niedziele mam urodziny moich rodziców chrześnicy,więc możliwe że za tydzień od piątku do poniedziałku robie sobie mini-ferie i jadę w góry ;D Zrobięę duuuużo zdjęć bo tam jest multum śniegu i piękno widoki ,dzięki czemu bd miała tu co Wam pokazywać ;) Przy okazji może skoczę na jakies zakupy,jak bd mi się chciało.A w ten weekend postaram się wyskoczyć do Wro do Ady do szpitala;* Mój dekiel biedny<3 To jeszcze nie pewne,ale bardzo chce,bardzo,bardzo wiec moze sie uda.

Lecę się kompać!Bye ;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)