;D

Heeej;) Jestem taakaaa zmęczona.Dzisiaj znowu prawie 6 lekcji robienia zadań z chemii ;< ;/ Masakra.Jeszcze tylko jutro i w czwartek powiatówka i koniec ;D No ale potem jeszcze przygotowania będę do regionalnego który odbędzie się we Wrocławiu bo Pani powiedziała że na pewno na niego jedziemy. W sumie to na jutro biorę tylko zeszyty bo nie wiem na które lekcje idziemy. Bd niestety dużo nadrabiania tego co na lekcjach robią,no ale przynajmniej z chemii  bd do przodu .Olka deklu wiem że to czytasz więc powiem Ci że jutro przyłożę się do zadań i bd robiła solidnie!;D Hahhaha! A tak pozatym to Ada może jutro wyjdzie ze szpitala,dzisiaj już było lepiej bo mówiła tak jak do niej dzwoniłam,żeby tylko ją do domu wypuścili t o bd ok.Bd ja na zmiane odwiedzac ,a ja w sobote bd u niej spac :) Dzisiaj mam dla Was zdjęcia z dzisiaj z spaceru i takie jeszcze w domu robione ;)








Dobranoc;*

Categories:

One Response so far.

  1. ankyl says:

    masz takie fajne włosy ^^

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)