;DDDD

Hej;) Na szczęscie moge do Was napisać dzisiaj normlaną notkę,bo mama pożyczyła mi na pół godziny zasilacz(KOCHAM MOJĄ MAMEE!;*)  Ha ha ha ha!:) No to więc dzisiaj odbył się konkurs powiatowy z historii i pochwalę się Wam,że zajełam drugie miejsce.;DDD Jestem mega zadowolna ;D A komputer znowu mam popsuty ,bo ja zwykle padł mi zasilacz!Ehhh..już nie mam do niego sił ;/ Muszę wkońcu się zebrać i kupić cały nowy, a nie tylko dokupuję ciągle nowe końcówki i zawsze jest tak że podziała ok.3 tygodni i końcówka sie psuje ;/ W najbliższym czasie kupie nowy zasilacz ,a teraz spróbuję jeszcze ten naprawić żeby poodziałał jeszcze troche czasu. Jutro napiszę od Oli ,a w niedzielę spróbuję znowu od mamy wyprosić żeby mi pożyczyła ;DDD Ha ha ha ha ha!;) Mam nadzieję że mi pożyczy ;D Tak jak pisałam wcześniej jutro na urodziny do Olci idęęee i mamy zamiar zrobić sobie mini-sesje ;D Zdjęcia były robione szybko na przerwie,no ale są ;D








Mam nadzieję ,że się Wam podoba;) Dobranoc;*

Categories:

2 Responses so far.

  1. Napisałam dziś notkę na temat soczewek, jeśli nadal Cię to interesuję, to zapraszam:
    http://sleepingbeauty0.blogspot.com/2012/02/soczewki-i-recenzja-kropli-do-oczu.html

  2. Spotkałam się, ale szczerze mówiąc nie wiem o co to chodzi. To się chyba zakłada na noc?
    ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)