Ehhh..

Hej;) Przepraszam że ostanio nie piszę codziennie ale przerasta mnie nauka i nie mam czasu wszystkiego ze sobą pogodzić.Dzisiaj myślałam że oszaleję w szkole 5 godzin przygotowania do konkursu z chemii;<< Masakra! Jak wróciłam ze szkoły to myślałam że głowa mi pęknie ;/ Potem korki no i potem spacerek ;)
JA CHCĘ JUŻ WAKAACJE,bo inaczej oszaleję!Wkońcu bd ciepło,bd można spać do późna.No i jak na razie to wakacje sie zapowiadają super mam plany na ok.1 miesiac a 2 mam zamiar odpoczywac w domu ,z spontanicznymi wyjazdami nad staw itp. No i przedewszystkim mam zamiar robić duuuużooo zdjęc jak bd w domu,w sensie że gdzie w plenerze,bo latem wychodzą najlepsze sesje!;D Mam znakomitego fotografa(pannna Wołyniak ;DD) więc jak tylko obydwie bd miały wolny czas lecimy na sesje.DObra kończe bo sie rozmażyłam o wakacjach hahaha ;D Dzisiaj mam dla Was zdjęcia z dzisiaj z szkoły o Olą ;* A jutro pokaże Wam mój outfit z poniedziałku ;P






Dobranoc;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)