Konkurs ;D

Heeeej;) Dzisiaj był wkońcu ten konkurs i nie było tak źle jak sie spodziewałam.Nawet przeszłam do 2 części do której zakfalikowało się tylko 10 osób<hura> ;D Ogólnie jest z sb dumna ;) Po szkole dyskoteka.Musiałam iść tylko od 16:30 -18:00 żeby wszystkich wpuścić a potem mogłam iśc do domu,ale poszłam z Patrykiem i Konradem do Ady bo wkońcu wypuścili ją ze szpitala.Ha ha ha ha!Było super; D Chłopacy to takie downy ,cały czas się wydurniali ;D No i jutro powtórka,tyle że jutro postanowiliśmy że bd oglądać jakiś film ;D Teraz codziennie mam zamiar odwiedzać Ade bo biedulka musi siedzieć cały czas w domu,wiec bd miała mniej czasu na pisanie do Was. Plany na weekend mi się baaardzo podobają.Jutro do Ady z chłopakami,a w sobote śpie u Ady i chłopacy pewnie też wpadną ;DD ha ha ha!Już sie boje ;D Dzisiaj Wam pokażę jak byłam ubrana na dzisiejszym konkursie :





bluzka i leginsy -no name
marynarka-Zara
buty-www.deezee.pl

Dobranoc;*



Categories:

2 Responses so far.

  1. wigga says:

    co to był za konkurs? ;)

  2. Dorothy says:

    Powiatowy z chemii ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)