Leeekcje!

Heeeej;) Jestem dzisiaj taka padniętaaa ;< Po szkole poszłam do Ady w odwiedziny i dać jej zadania ,ponieważ pani odwołała mi korepetycje.Do Metaaaaanowej przyszła jeszcze Olka i sobie posiedziałyśmy i pogadałyśmy.Odrazu jak wróciłam zaczełam się uczyć na jutrzejsza kartkówke z niemieckiego ze słówek,a potem zaczełam się już uczyć na konkurs powiatowy o Kresach,ponieważ w piątek on jest,a materiałów jest duuużooo.Teraz bd powtarzać na jutrzejszą poprawe z chemii,a potem ide wkońcu spać ;D Jutro w szkole ogólnie luźniejszy dzień pod wzglęem sprawdzianów i kartkówek,bo dzisiaj to była masakra; < Teraz jestem totalnie zawalona konkursami:powiatowy z historii i biologii,do tego regionalny z chemii i szkolny z angielskiego-dużo jest nauki,ale na szczęście terminy sa takie że sa odstępny i da się nauczyć.Ja już od dzisiaj ostro zakuwam na konkurs o Kresach,bo w sumie to trzeba sie tylko nauczyc,a materialy mam ;D Dobra lecę powtórzyć na chemiie i przeczytać jeszcze raz wszystko o Kresach,a Was zostawiam z zdjęciami z kamerki tylko, z dzisiaj ,jak się uczyłam ;) Jutro wstawię jakiś outfit bo już mam przygotowany ;)




Dobranoc ;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)