Moje must have na wiosne 2012

Heeeejo ;D Dzisiaj przedstwie Wam moją liste must have na wiosne 2012 ;D Co prawda,ona się ciągle zmienia,ale pokaże Wam ją taką jaka jest aktualnie ;D Na pewno za tydzień pewne rzeczy się na niej zmienią,podczas zakupów ale to nic;)

1.Miętowe rurki


2. Miętowy lakier do paznokci


3.Torebka mniej więcej taka:


4. Pudrowe rurki



5.Jakiś miętowy sweter np. taki :



Ogólnie zakochaałam się w pudrowych kolorach ,a szczególnie w miętowym <3  W najbliższym czasie wybieram się na zakupy więc postaram się chociaz pare rzeczy z mojej listy znaleźć i kupić;)W przyszły wtorek jedziemy ze szkoły do kina do galerii ,więc na pewno bd czas żeby pochodzić po sklepach.A z mamą jade w sobotę prawdopodobnie więc na pewno cos z mojej listy kupię. Jeżeli wiecie gdzie je moge znaleźć to bardzo prosze żebyście napisali w komentarzu ;);*

To tyle na dzisiaj !Pa;*


Categories:

2 Responses so far.

  1. Bardzo fajne rzeczy :D
    Życzę miłych zakupów ;*

  2. Blondie. says:

    Szukałam wszędzie miętowych rurek i nie znalazłam ;(

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)