Outfit ;)

Heeeej!Dzisiaj wkońcu piszę do Was z outfitem...troche ich już mam przygotowanych,niestety wszystkie były robione na szybko na przerwie,więc jest bardzo mało zdjęć.U mnie już powoli jest wiosna więc ,niedługo (jak wyzdrowieję do końca i bd ciepło) zacznę chodzić robić zdjęcia na dworze.Już mam nawet jedno miejsce upatrzone, blisko mojego domu gdzie bd mogła spokojnie robić zdjęcia ;D Nieestety nie bd mogła też często robić,bo wiadomo szkoła w tygodniu i wogóle,ale jak tylko bd miała wolniejszy dzień ( w sensie że mało nauki) to bd chodziła,a tak normalnie to co weekend postaram się pójść i zrobić zdjęcia ;)




Paaaaa;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)