U Wołka ;D

Heeeej;) Wczoraj nie pisałam bo wróciłam późno od Ady.Oglądaliśmy jakiś horror a potem Epoke Lodowcową 3 hahahhahahahahahhahaha!Super film ;DDDD Fajnie byłooooooo,znowu cały czas sie wydrunialiśmy ;D No i leżeliśmy na popcorniee hahahahahha.Ogólnie super wczoraj był dzień,a raczej wieczór :D

Zaraz zabieram się za robienie lekcji,bo nawet nie wiem co mam  dokładnie zrobic,ale wiem ze testy z biologii i pewnie je zrobię a reszte jutro,ale chce dzisiaj troche bo dzisiaj śpię u Ady i pewnie nie pójdziemy wcześnie spać ;D Tu macie jakieś zdjęcia z wczorajszego oglądania :

ja ,Patryk,Ada,Konrad


Ha ha ha! A tu nastąpiła zamiania chłopaków,bo coś się wydurnialiśmy że bd zdrada w szkole bo Ada nie chodzi i sie Ada wkurzyła i sie zamieniliśmy ;D Hahhahaha!



\Lece się uczyć!Pa pa;*

Categories:

One Response so far.

  1. Miłej nauki :)
    Uwielbiam Epokę Lodowcową, świetna bajka :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)