Wrocław again ;)

Heeej;) Pół godziny  temu weszłam do domu i padammm!Dzisiaj byłam tylko na 6 lekcjach a następnie pojechałam z moimi rodzicami do Wrocławia,naczy oni pojechali kupić lodówke a mnie podrzucili do Aduśki.Dobrze że zeszło im z 4 godziny na kupywaniu bo ja przynajmniej mogłam siedzieć z Ada i ją czymś zająć,pogadać,pośmiać sie zeby tak wkółko nie myślała o tym bo by zwariowała .To się nagadałyśmy dzisiaj,bo jak do niej weszłam po 15,tak wyszłam o 19.No ale ją oczywiście jeszcze czzeba było  karmić bo nie chciała jeść i na siłe ją jogurtem karmiłam ahaha.Ostatecznie wynegocjowałam że zjemy go na pół.tak mi szkoda tego dekla,;< ale miejmy nadzieję że do końca tygodnia ją wypuszczą do domu bo 18.02 miałyśmy u sb spać bo bd wolna chata ;D Dobra nie mam siły pisać ,tymbardziej że jeszcze musze sie nauczyc na sprawdzian z gegry,ale tylko na to bo na pozostałe lekcje nie idę ;) Dzisiaj jakieś wygrzebałam kamerkowe foty:





Lecę się uczyć !Bye;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)