Wrocław

Heejj;) Padaam ze zmęczenia.Dzisiaj pojechałam odwiedzić Ade w szpitalu.Jak wyjechałam o 11 tak wróciłam po 18.To wszystko przez że po Ady tata miał jeszcze do załatwienia 100 spraw-haha.Najpierw do MCDONALDa bo Ada chciała coś do jedzienia,potem do jakiegoś salonu z autami,no i wkońcu do Ady.Aduśa biedna siedzi i się nudzi,ale przynajmniej jak przyjechałam to się pośmiałyśmy i Ada powiedziała że zostaje z nią i mnie nie oddaaa-hahahhaha. Byłoo ''zostajesz ze mną '' ahhahahah;DD  No to wpakowałam jej się na łózko i sobie pogadałyśmy ;DDDDDDD Na szczęscie już jest po zabiegu.W poniedziałek ją odwiedzę bo jade z rodzicami do Wro po szkole,no chyba że w poniedziałek Ada wyjdzie bo jest takie prawdopodobieństwo ;) Dzisiaj odrazu umawiałyśmy się na spacer jak wyjdzie bo już sie obydwie stęskniłyśmy za tymi naszymi spacerkami ;DDD A 18 śpie u tego dekla,jak wyjdzie ze szpitala oczywiście ;DDD Więc ok.2 godzin posiedziałam u Ady,jeszcze do niej wpadł Konrad w odwiedziny no i sobie posiedzieliśmy we 3 i oczywiście ja się cały czas z nich śmiałam ;DDD<lol2> Potem jeszcze ok.2 godziny łażenia po Salgrosie,następnie obiad w jakiejś restauracji,zajechanie do sklepu Ady mamy i do babci Ady i dopiero dotarłam do domu ,ale pomimo zmęczenia jestem zadowolna bo stęskniłam się za Ada i fajnie było ja zobaczyć i widzieć że jest w miare ok,ze się smieje.Oczywiście musiałam ją wyściskać za te pare dni i w miedzy czasie tez i na pozegnanie też i aż mi lepiej-hahahaha. A teraz pokaże Wam efekt nudy po drodzie do Wro Ady siosstry Wiki ,robiła mi warkoczyki :






Dobranoc;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)