Come back

Cześć;) Ja już wróciłam.Wyjazd jak najbardzie udany .Kupiłam to co zamierzałam ,czyli pudrową ramoneske w Zarze ;) Jutro postaram się ją pokazać.W piątek jak wróciam ze szkoły,czekały na mnie 2 paczki ,rzeczy które zamówiłam z allegro czyli 2 bluzki,pierścionek i naszyjnik.Jutro równiez porobię zdjęcia i pokażę Wam.Ja mi się uda( w sensie że szybko odrobię lekcje) i pogoda na to pozwoli(dzisiaj była okropna!wiatr,deszcz,grad i czasami nawet śnieg ;o) to pójdę na zdjęcia ;) W najblizszym czasie ,również przyjdzie mi znowu paczka z allegro bo przedwczoraj kupiłam następną bluzkę,też w pudrowym kolorze ;D Licytuję,też pewną sukienkę i mam nadzieję ,że uda mi się wygrać bo sukienka jest świetna <333

Zdjęcia ,które dzisiaj Wam pokażę były robione jeszcze w tamtym tygodniu,jak sie uczyłyśmy na konkurs ;p





spodnie i trampki-no name
ramoneska-Zara
bluzka-New Yorker

Miłej niedzieli !Dobranoc<3

Categories:

One Response so far.

  1. Świetne zdjęcia ;)
    Niestety u mnie pogoda również nie bardzo, cały czas brzydko (zimno, śnieg, deszcz, grad). Mam nadzieję, że się poprawi.. ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)