Siema;D Dzisiaj wkońcu pierwszy dzień wiosny no i dzień wagarowicza ;D Ja byłam tylko na 5 lekcjach,a potem pojechałam do Milicza wybrać nowe okulary,bo tamte się popsuly.Osobiście wolę te nowe,bardziej mi sie podobają ,niestety dostane je dopiero jutro albo pojutrze.Jak bd miała to je pokaże ;P  Następnie na korki,potem na chwile do domu i na spacer ;)

W szkole to ogólnie byłam na tylko 2 lekcjach,bo na pozostałych Pan nas przygotowywał do konkursu powiatowego z angielskiego ,który jest  w poniedziałek.Jutro pewnie tez nie bd na lekcjach,tylko bd sie uczyc do konkursu;>

 Dzisiaj mam dla Was outfit z niedzieli chyba,takkk chyba w niedziele robiłam te zdjęcia ;) Bluzka jest jedną z nowych,jeszcze nie pokazywana na blogu.Jutro postaram sie pokazać inne nowości które ostanio kupiłam a jeszcze nie pokazywałam,a trochheee ich jest;D Po szkole wybieram się na zdjęcia,wiec wieczorem pokażę Wam efekty ;)









bluzka- Cubus
spodnie-H&M
buty-www.deezee.pl

Dobranoc;*

Categories: ,

One Response so far.

  1. ankyl says:

    ładnie wyglądasz:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)