Fajny czwartek:)

Heeej;) Ja dzisiaj nie byłam na żadnej lekcji,bo przez wszystkie 6 godzin robiłyśmy zadania na konkurs z angielskiego.Fajnie było,cały czas sie śmiałyśmy i wydurniałyśmy.Po szkole szybko na korki,potem na zdjęcia dla Was outfitu (dodam je jutro) i do domu.Chwile posiedziałam i przyszła Karolina,posiedziałyśmy,pogadałyśmy,naśmiałyśmy się i wogóle było super;D Z nia to wogóle zawsze jakieś odpały są xd Następnie poszłam ją odprowdzić i na spacer z chłopakiem ;D Teraz pokażę Wam zdjęcia jakie powstały dzisiaj w szkole,jak chodziłyśmy co chwilę do sklepiku po coś słodkiego ,żeby nam się lepiej uczyło ha ha ha;)








Lecę się kompać!Bye ;*

Categories:

One Response so far.

  1. Śliczna koszulka :)
    U mnie również bezproblemowo minął dzień w szkole :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)