Krótki wyjazd

Heeeeej;) Dzisiaj dzień mi minął baaardzo szybciutko.Po szkole na korki,potem oglądnełam jakiś film,wyszłam na spacer i już po 20! Masakra!W szkole nawet ok jak na razie z ocenami ,więc mam luz ;P Jutro nie bd notki bo po szkole jade z rodzicami i wracam dopiero w sobote wieczorem. W niedziele prawdopodobnie ukaże się notka z tym co kupiłam bo wybieram sie na dokończe zakupów ,bo mam pare rzeczy upatrzonych w H&M ale ostanio juz nie zdazylam przymierzyc ;P Myślę,żeby kupić sobie jeszcze jedną pare kolorowych rurek,ale to zobacze na miejscu czy mi sie jakies spodobają,a tak pozatym to nie mam typów co kupić,zobaczymy co mi sie spodoba.Dobra konczę,napisze w sobote wieczorem ;) A dzisiaj mam dla Was zdjecia z kiermaszu,który ostanio organizowaliśmy z Samorządu Uczniowskiego ;D













To do soboty!Bye!;**

Categories:

One Response so far.

  1. ankyl says:

    jakie pyszności!:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)