Miętowe rurki ;D

Czeeeść;) Ja dzisiaj byłam na wycieczce i dopiero wróciłam;) Pojechaliśmy z Samorządu Szkolnego do kina na film p.t''Dziewczyna z tatuażem'' ,który był mega fajny.Polecam! Potem mieliśmy pół godziny na pochodzenie po sklepach.Z racji tego że ja chciałam kupic miętowe rurki,a wiedziałam że w H&M powinny być,więc odrazu tam poszlam i na szczęście były ;D ,więc pierwsza rzecz z mojej listy ''must have'' odznaczona.Potem zostało mi 10 min więc poszłam do Douglasa poszukać miętowego lakieru ,ale niestety nie zdążyłam i nie kupiłam.Oglądałam również torebki,ale żadna mi sie nie spodobała,za bardzo wybredna jestem.Aha no i w H&M kupiłam sobie jeszcze bluzke,ale to pokaże kiedyś jak ją będe miała na sobie,a teraz mam tylko zdjęcia spodni.Szczerze mówiąc to zdązyłam tylko pójśc do H&M i Zary ,a na inne sklepy nie starczyło mi czasu ;/ ,ale jade w piatek na zakupy tez tyle że z rodzicami,więc bd miała czas na pewno żeby pochodzić,bo mam zamiar kupić sobie jeszcze jedne spodnie w jakimś kolorze np.czerwonym albo pudrowym no i jakąś bluzke może ;P Ogólnie z wyjazdy jestem bardzooo zadowolona ;P W najbliższym czasie postaram się wstawić outfit właśnie z moimi nowymi spodniami ;)



A to zdjęcie robione jeszcze przed wyjazdem ,jak juz bylam ubrana i wychodziłam z domu ;)


Dobranoc;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)