Outfit z miętowymi rurkami ;)

Heeej;) Dzisiaj dzień udany.Tylko 6 lekcji ;D Potem do domu na chwile i na spacer bo jest tak piękna pogoda,że aż szkoda nie korzystać.Teraz oglądam "Pierwszą miłość'',a potem ide  chyba znowu na spacer. Dzisiaj podczas mojego spaceru udało mi się zrobić zdjęcia oufitu z moim nowy nabytkiem;) Na szczęście dzisiaj nie ma dużo lekcji,więc zrobię je potem.Teraz postanowiłyśmy z Olą,że jak tylko zrobi się ciepło bd jeździły rowerami często.Na razie zaczynamy od spacerów-ha ha ha ha ha ;DDD Ostanio ja jadam za dużo słodyczy ,więc przyda mi się jeżdzenie rowerem.Dzisiaj jak przyszłam ze szkoły to odrazu zrobiłam sobie kaweee i coś słodkiego ;>

Dzisiaj zrobiłam animacje,moją pierwszą,tak nagle mnie wzieło,chciałam spróbować i tak mi wyszło:
(trzeba kliknąc na ten obrazek na dole bo coś nie działa,ale jak sie kliknie to sie pojawi ;)



A teraz wkońcu przed Wami mój dzisiejszy outfit:











spodnie-H&M
bluzka-H&M
sówka-prezent
buty-deezee.pl

Miłego wieczoru !;*

Categories:

One Response so far.

  1. wigga says:

    dzięki!:) to szczęściara z Ciebie! szukam wszędzie podobnych spodni, mają świetny odcień!

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)