Outfit

Heej;)Niedziela nawet fajnie mineła ;) Najpierw na zdjęcia do Rudy,potem do Trzebnicy,a w drodze powrotnej rodzice powieźli mnie do Oli.Ok.18 wróciłam do domu i wziałam się za lekcje..a troche ich było..zadania z biologii i matmy,sprawdzian jutro z chemii i polskiego,no i jeszcze musze zaliczyć pytania z religii do bierzmowania,ale jakoś dałam rade.Teraz padam ze zmęczenia,a jeszcze musze sie poduczyc na polski.










bluzka-Bershka
sweterek-no name
spodnie-Zara
ramoneska-Zara
buty-www.deezee.pl


Mam nadzieję,że się Wam podoba!Dobranoc ;*

Categories:

One Response so far.

  1. Mnie dziś niestety czeka pracowity dzień, a raczej wieczór. :/
    Bardzo ładny outfit :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)