Piękna pogoda!

Czeeeść;) Dzisiaj dzień ogólnie spędziłam na odpoczywaniu ;) Wczoraj nie pisałam bo najpierw pojechałam na konkurs a potem poszłam na spacer z Olą.Porobiłyśmy trochę zdjęć,a pozatym to chodziłyśmy po Sułowie dobre pare godzin ;D Jak wróciłam to  byłam tak padnięta ,że poszłam przed 22 spać-haha.

Dzisiaj się wyspałam.Jak wstałam to oglądnełam jakiś film,a potem powklejałam wkońcu notaki z całego tygodnia i pouczyłam się troche na sprawdzian z biologii.Następnie posprzątałam w pokoju i wkońcu w szafie<hura> ,ogarnełam się dopiero ok.16 i poszłam na spacer z chłopakiem bo jest piękna pogoda!

Jutro zostało mi jeszcze powtórzenie na spr. z chemii,douczenie się na biologię i przepisanie i  nauczenie się na polski. A we wtorek czekają mnie 3 sprawdziany-masakra!Jeszcze jutro jak wstanę to musze się wybrac do sklepu po zeszyt bo mi sie skończył,a u nas jest ten sklep czynny tylko do 13!;/ Spacerek z rana dobrze mi zrobi ^^  Potem pewnie bd sie uczyć i wyjdę na spacer.

Jak sprzatałam w szafie to stwierdziłam,że mam mało bluzek  wiosennych i dzisiaj mama kupiła mi dwie świetne bluzki.Strasznie mi się podobają.W tygodniu postaram się je pokazać,jak i żakiet i bluzkę które kupiłam tydzień temu ;) Zresztą bluzke która kupiłam w zeszłym tygodniu juz dzisiaj pokażę,bo wczoraj byłam w nią ubrana jak robiliśmy zdjęcia z Olą ;) W najbliższym czasie przyjdą mi też rzeczy które zamówiłam na allegro czyli bluza i bluzka ;D Wszystko postram się pokazać jak najszybciej ;) A teraz zostawiam Was z zdjęciami ;)

Zdjęcie powyżej było robione na konkursie w piątek(jestem ubrana właśnie w ten żakiet)






bluzka-New Yorker
ramoneska-Zara
spodnie-H&M
trampki-no name

Dobranoc;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)