Sesja ;P/outfit

Heeej:) Wczoraj nie pisałam bo nie miłam czasu,bo byli u mnie Karolina i Patryk ;) Dzisiaj dzień mi minął bardzo fajnie ;D Spałam do 11,obijałam sie do 14,a  potem poszłam na sesje z Karoliną.Niestety zdjęcia bd miała dopiero jutro,alle już dziisaj Karolina wysłała mi jedno zdjęcie wiec je wam pokazę.Ogólnie to ok.3 godzin robiłyśmy zdjęcia,od 15 do 18,padam ze zmęcznia,ale efekty sa super ,szczególnie że zdjęcia były robione lustrzanką ;D Już nie moge się doczekac kiedy je wszystkie zobaczę<3 A na dzisiaj przygotowałam dla Was outfit z moim nowym żakietem ;)Oto on:








bokserka-Atmosphere
żakiet-Reserved
spodnie-H&M
buty-no name

I tu jedno zdjęcia z dzisiejszej sesji :


Dobranoc;*





Categories: ,

2 Responses so far.

  1. Bardzo ładne zdjęcia :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)