Spacer/Nauka

Heeej;) Właśnie sobie siedzę,piję kawę i piszę do Was ;) Po 9 wstałam,troche się pouczyłam na jutrzejszy konkurs,a potem pomagałam mamie sprzątać w domu;] Teraz mam chwile wolnego i postanowiłam żeby napisać i pokazać Wam te zdjęcia ze szpitala i z niedzielnego spaceru. Tylko skończę pić kawę i zabieram się spowrotem za naukę,bo konkurs już jutro,a materiałóww jest dużo.Na szczęście troche już umiem,a przedemną jeszcze cały dzień na douczenie się.Jest taka piękna pogoda ,a ja musze siedzieć w domu ;< ,ale to nic ,może nawet w weekend wyjdę na spacer albo w końcu na te rowery z Olą-ha ha ha!Ola!Szykuj rower!:D W każdym razie czuję się coraz lepiej i mam nadzieję szybko całkiem wyzdorwieć bo nie chce mi się siedzieć w domu,wole codziennie chodzić na spacery no i wieczorem biegać ;D

Najpierw zdjęcia ze szpitala:

Bluzka która jest na zdjęciu została kupiona właśnie w sobote.Tutaj słabo ją widać,ale lepiej pokażę ją jak już wyjdę gdzieś na spacer i porobie zdjęcia outfitu ;) A jest z New Yorker-a ;)

A tak wyglądało moje szpitalne łóżko jak się uczyłam-hahha;D


A takie zrobiłam sobie osstanio paznokcie:

To jest jeden z moich sobotnich nabytków ,których udało mi się zrobić zdjęcie(tusz jest z Douglas-a)


I tu już zdjęcia ze spaceru:

hahaha!Chłopacy dopadli zjeżdżalnie ;D
 \

Tu z Olą ;D;*



A ja dalej idę się uczyć i muszę się wkońcu wziaśc za nadrabianie notatek jak mnie w szkole nie było,na szczescie mam już pokserowane teraz tylko wkleić  bo nie chce mi sie przepisywac;)

Miłego czwartku!;*


Categories:

One Response so far.

  1. ankyl says:

    kategorie to po prostu etykiety , ja zmieniłam tylko nazwe;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)