Zdjęcia cz.2

Czeeeść;) Dzisiaj dzień minał nawet spoko.Już o 13 byłam w domu,potem na granie ,a następnie sie troche pouczyłam ^^ Jak zzwykle oczywiście wyskoczyłam na krótki spacer i zdjęcia dla Was i do domciu spowrotem sie uczyc.Jutro pisze i sprawdzian i kartkówke z historii ,także miałam sie czego uczyć,ale juz umiem ;) Jutro dodam zdjęcia outfitu,na zdjecia poszlam spontanicznie,poniewaz znalazlam dzisiaj buty ,które kupialm rok temu ,a wogole w nich nie chodziłam,pozatym dzisiaj tez znalazlam dwa płaszczyki na wiosne-jeden żółty,drugi zielony i postanowiłam że Wam pokazę żółty,a kiedys tam zielony.Dobra kończe,bo pisze nie od rzeczy-hahahha.







Miłego wtorku i dobranoc<3

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)