Busy Monday/Strój

Cześć;) Ja nie dawno wróciłam z grania i zjadłam obiad.Teraz weszłam na chwilę na kompa,żeby do Was napisać.Przygotowałam dla Was dwa zdjęcia mojego dzisiejszego stroju,spodnie widzieliście już wczoraj ,ale góre nie ;D Ogólnie dzisiaj postawiłam na pastele,poniewaz jest to mój ulubiony trend wiosny <3



Spodnie i buty wiecie,a co do góry to bluzke i kamizelke kupiłam w  H&M.Kamizelka była kupywana chyba z 3 lata temu,wiec jest stara xd haha;)

Lecę się szykowac na matmę! Może potem się odezwę!Bye ;*

Categories:

2 Responses so far.

  1. wygladasz swietnie :) spodnie mi sie podobaja :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)