Chcę już wakacje!

Witam po raz drugi:) Na egzaminy troche powtórzone ,spakowana już jestem do szkoły,wiec mam czas ,żeby napisać.A wiec jutro nie bedzie notki bo jadę na zakupy i wróce dopiero w sobote pod wieczór.Naczy jade z rodzicami na giełde,a w drodze powrotnej zajedziemy do galerii w Częstochowie,bo chcę sobie kupić jakiś jazzówki,trampki i koturny.Jak mi sie spodoba cos z ciuchów to też kupię ,ale tak w planach na razie nie mam nic do kupienia ;)

Przed chwilą tak mnie coś wzieło na oglądanie zdjęć i akurat znalazłam te z wakacji.Jejuś,jak ja strasznie chcę wakacje!!! Nie moge się już doczekać.Plany jako takie sa ,ale i tak pewnie wszystko bd wychodziło spontanicznie jak zawsze xd W każdym razie bardzo chce już skończyc to durne gimnazjum i mieć 2 miesiące wolnego!! Jeszcze tylko 2 miesiące i konieccc,niesmowicie się ciesze bo wtedy definitywnie będe mogla sie odciac od tych wsztstkich osób i poznac nowe mam nadzieję ,że lepsze osoby.Co do szkoły do jakiej pójdę to jeszcze się nie zdecydowałam ,ale mam jeszcze miesiąc,musze to przemyśleć. Jak na razie to sie cieszę,że w końcu mam spokoj w szkole i odciełam sie od osoby ,którą kiedyś miałam za dobrą koleżanke ale mnie zawiodła.Dobrze ,że się w końcu opamiętałam  i zrozumiałam jaka jest na prawdę ,złośliwość i fałszywosć to przedewszystkim,a ja myślałam że jest inna ...no ale lepiej późno zrozumiec prawde niż wcale xd Tak dla ''ozdoby'' dodaję dwa zdjęcia jakie przed chwila znalazłam,jeszcze z wakacji<3



Ojejej,ale dzisiaj sie rozpisałam hahhaha.Dobra lece spać!Dobranocc<3

PS.Jeżeli macie jakieś pytania to zapraszam na mojego formspringa http://www.formspring.me/doorothyyy ;)

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)