Chora ;/

Hejjj;) Wczoraj nie pisałam bo rano byłam w Miliczu,a potem we Wrocławiu na zakupach.Niestety juz podczas zakupów zaczełam sie sttrasznie źle czuć,a obecnie  umieram z powodu okropnego bólu gardła.Dzisiaj wypiłam chyba z 20 herbat i dalej jest źle.Masakra;/ Mam dość!Niech mnie tylko przestanie gardło boleć a bd szczęsliwa.Pozatym i tak jestem tak osłabiona ,że cały dzień leze w łózku bo wszystko mnie bolii i nie mam siły się podnieść.No nic kończę,a Was zostawiam z jakimiś zdjęciami kamerkowymi z różnych dni:) Mam uszykowany outfit i zdjęcia jeszcze robione z Karoliną ,ale nie mam siły ich przerabiać,także na razie tylko takie zdjęcia gotowe :)






Na telefonie mam parę zdjęć które chciałam Wam pokazać,ale to bd musiało poczekać,aż wyzdrowieję,chyba że jutro bd miała siły żeby to ogarnąć.Dobranoc;*

Categories:

One Response so far.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)