Dłuuugi weekend ;D

Cześć!;D Ja od dzisiaj zaczynam długiii weeekeeend<3 Dzisiaj było tak ciepło,że cały dzień spędziłam na podwórku.Miałam mieć granie ,ale Pani się rozchorowała ,więc pojechałam do biblioteki wyporzyczyć książki na długi weekend.Potem się opalałam,a jeszcze później pomagałam rodzicom doprowadzić podwórko do porządku,a jeszcze poźniej poszłam na spacer hahaha;)

Odnośnie planów na długi weekend to już jutro jadę na Sobótkę(góry) ,a później do kina i na zakupy ,także notki nie będzie,chyba że będę miała chwilę i wi fi to coś napiszę.Postaram się porobić zdjęcia.A na pozostałe dni  to tylko takie miej więcej zamiary mam ,o których będę pisała na bieżąco :) A teraz zdjęcia z wczoraj:








Lecę się spakować na jutro,bo pewnie z rana pozapominam większość rzeczy.Najważniejsze to muszę pamiętać o okularach ,bo w kinie jak będą napisy to się nie doczytam haha.Jutro również mam zamiar kupić sukienkę na wieczorek,ale zobaczymy czy mi się coś spodoba,fajne widziałam ostanio w Zarze.Dobra idę !;*


Categories: ,

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)