Fidziuula ;)

Heeej;) Troche mnie tu nie było,ale to  albo z powodu braku czasu ,albo nie miałam ochoty pisać.Jak ja sie cieszę ,że od jutro nie idziemy do szkoły,baaardzo mi się przyda taki odpoczynek.Korzystając z wolnego jutro  z rana jade do Milicza,a ok.15 wybieram się z koleżanką na zakupy do Wrocławia .Już sie nie moge doczekać bo coś czuję,że poprawi mi się humor ;D Dzisiaj mam dla Wasz zdjęcia mojej Figuli <3333 Musze porobić zdjęcia kotowi,to też pokazę,ale on wiecznie sie rusza i nie moge go uchwycic hahah ;D





I na koniec taka jeszcze animacja,zrobiona ostanio jak mi się nudziło ;)


Dobranoc;*


Categories:

One Response so far.

  1. Fajna animacja ;)
    A piesek jest przesłodki <3

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)