Już po...;)

Heeej;) No i już po egzaminach ;DDD Niesamowicie się cieszę,żę ten stres mam już za sobą.Teraz tylko czekać na wyniki.Dzisiaj pisałam angielski podstawowy(jak dla mnie było łatwiutkie) i rozszerzony (troche trudniejszy,ale też ok było).Teraz sobie siedzę i czekam na kuriera bo ma mi  przywieść 2 paczki,ale chyba jedna przyjdzie dzisiaj a druga z ciuchami jutro ;D Zaraz biorę się za szykowanie na korepetycje i lecę bo mam na 15.Jest tak piękna pogoda,że w końcu pojadę rowerkiem <3


To jest to zdjęcie o którym pisałam ,że udało mi się zrobić :)

Aaaaa ...jak wróce z korepetycji to dodam notke z nową stylizacjąąą ;)))

Do potem!<3


Categories:

One Response so far.

  1. Mealm. says:

    Aaaa cudowne zdjęcie :O

    mealm.blogspot.com Zapraszam ♥

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)