Luźny dzień

Hej;)Ja nie dawno wróciłam ze szkoły i właśnie czekam na obiad.Z racji tego ,że nie chce mi się włączać komputera bo mam go do góry u siebie w pokoju a siedze na dole i mi się nudzi postanowiłam ze do Was napisze;)Dzisiiaj w szkole nawet luz był i dzisiaj mam rownież totalnie luźny dzień po szkole bo nie mam żadnych korepetycji:) Teraz wrzucam tylko zdjęcie tego jak jestem ubrana ,a pozniej prawdopodobnie będzie wiecej zdjęć ale nie obiecuje bo mam zamiar powtarzać na zbliżające się egzaminy;/ Dopiero teraz zobaczyłam ze zdjęcie jest takie duże ,jak wejdę na komputer to je zmniejsze ,pa !:*

Categories:

One Response so far.

  1. Świetna koszulka :)
    Życzę miłej nauki na egzaminy ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)