Nauka

Cześć!;) W końcu znalazłam chwilę,żeby tu coś napisać ;) Dzisiaj cały dzień się uczę.Zrobiłam chyba z 30 stron testów na angielski(za tydzień testy,wiec zaczełam sie przygotowywać od angielskiego) i mam dość,a to jeszcze nie koniec bo jeszcze z 20 stron mi zostało .Poza tym musiałam się nauczyć na spr.z biologii i odrobić zadania domowe i tak mi zleciała całaaa niedziela.

Tak poza tym to ostanio coś mam manię na truskawki.Codziennie potrafie zjeśc po koszyczku,albo wiecej. Dzisiaj zrobiłam sobie koktajl truskawkowy,i piję już druga szklanke;D

pycha!

Tak jak ostatnio pisałam mam dla Was dużo zdjęć,dzisiaj dodaje te z piątku ze szkoły :

W Marcina albo Konrada czapce- hahaha.Jak chłopacy mi ją założyli to Monika odrazu że mi zrobi zdjęcie,wiec Moniko tak jak obiecałam tak dodaję je tutaj ;)

Przy okazji pokazuję Wam nowe okulary,które miałam pokazać już dawno,ale wiecznie zapominałam ;]




To tyle na dzisiaj.Miłego poniedziałku!;);*




Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)