Nowości

Hej;) Przepraszam ,że pisze tak późno ,ale dopiero skończyłam odrabiać lekcje.Zadania domowego było mnóstwo.Po 19 wyszłam na spacer i wróciłam jakos przed 21 i od tamtego czasu odrabiałam wszystkie zadania.Ehhh.Jutro prawdopodobnie nie bd miała dużo czasu,żeby napisac ,bo po szkole od razu lecę na granie ,a potem umówiłam się jeszcze na jedną godzine matemtyki przed egazminem,a jak wróce to bd sobie powtarzała historie i polski.No to ja lecę spać,a Was zostawiam z zdjęciami moich nowych nabytków -spodni i koturnów.








ramoneska-Zara
spodnie-Cubus
koturny-CCC
torebka-prezent

Dobranoc;*

Categories: ,

2 Responses so far.

  1. wow, swietne zdjecia :) bardzo fajne spodnie :)

  2. PinkAlice says:

    Śliczny kolor spodni ! <3
    I cudna Ramoneska !!!

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)