Outfit ;)

Heeeej;) Przepraszam ,że ostatnio tak rzadko piszę,ale cały czas leże w łózku i nie mam siły napisać ;/ Niestety przeziębienie mnie dalej trzyma i cały wolny czas przeleżałam w łózku,od czwartku nnie byłam na dworze ;<

 Mam dużo nowych rzeczy( w czwartek jak byłam na zakupach to głównie się obkupiłam w h&m,zresztą pokaże wszystko jak wyzdrowieję :),chciałam iśc na zdjęcia ,alee jak tylko wyzdrowieję i bd miała chwile to skompletuje jakiś outfit z nowych rzeczy i pojde na zdjęcia ;)

 Mam już dość siedzenia w domu,chce na dwór,tymbardziej że słońce pięknie świeci!Już dzisiaj troche  sie czuje  lepiej ,ale i tak gardło mnie strasznie boli i jestem słaba ;/ Mam nadzieję że do środy wyzdorwieję,bo chce iśc do szkoły.

Dzisiaj mam dla Was uszykowany outfit,który już jakiś czas temu zrobiłam zdjęcia,ale o nim zapomniałam.Ostanio podczas porzadków w szafie znalazłam płaszczyk, w sumie trencz,kupiłam go pare lat temu,chyba nawet 3 /4 lata temu i w nim nie chodziłam.Tej wiosny trenczze są w modzie ,wiec chyba wyciagne bo z szafy jak się zrobi cieplej i bd w nim chodziła.Dodatkowo jest koloru rażącego czyli żółtego ,również modnego w tym sezonie.Przy okazji znalazłam też drugi trencz zielony w kratke,który pokaże kiedy indziej,dzisiaj pokaże Wam żółty. Dodatkowo znalazłam buty w których nie chodziłam a są fajnie i jeszcze dobre na mnie.No i jeszcze dzisiaj pokaże Wam na zdjęciach moją nową torebkę,którą dostałam.Jest ona bardzo malutka,ale mi bardzo przydatna bo ja jak wychodze to zazwyczaj biore tylko telefon,więc taka mała nadaje się idealnie ,jak nie mam kieszeni w spodniach:)No dobra nie przedłużam tylko pokazuję Wam zdjęcia.

Jako pierwsze zdjęcie jest koktajl ,który ostanio sobie zrobiłam.Byl on owocowy,wszystkie możliwe owoce tam wrzuciłam i wyszedł pycha.Ogólnie ostanio czesto robie sobie takie koktajle bo sa pyszczne i zdrowe!;)









Mam nadzieję ,że się Wam podoba :) Paaa ;*

Categories:

One Response so far.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)