:P

Hej!;) Dzisiaj tyllko 5 lekcji ,więc luzik był.Ogólnie dzisiaj dzień fajnie minął,no i w końcu odkryłam za pomocą jakiego programu mogę do Was pisać z Iphona(dodawając również zdjęcia),wiec teraz notki może będę pojawiać się częściej:) Dzisiaj wieczorem też zaliczyłam z Karoliną spacer i w sumie nie dawno weszłam do domu bo po 21.Strasznie zimno teraz jest;/ Jutro tez tylko 6 lekcji ,a potem jesstem cały dzien wolna ,wiec raczej trzeba sie wziaść w końcu za powtarzanie na egzaminy;< Dzisiejsze zdjęcia które Wam pokażę były robione w szkole:

hahahha jakie miny xd


biedny Dominik ;< hahahha

słiittt focia w lustrze hahahahahahah ;p


I teraz krótko na temat dzisiejszego stroju:Ostanio powróciła moda na wzory w kwiaty,na wszystkich wybiegach mody sławnych projektantów panowały własnie te wzory.Ja w swojej szafie mam 2 bluzki w kwiaty i buty.Z czasem na pewno coś dokupię ,bo uwielbiam ten trend!



Dobranoc;*

Categories: ,

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)